کارگاه پژوهشی معرفی نرم افزار و نقد وبلاگ طلاب

به گزارش پایگاه خبری- اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران ، مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) داراب با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و ارتقاء سطح دانش و مهارت پژوهشی طلاب مدرسه ، اقدام به برگزاری نشست پژوهشی نمود.

«خانم عفت کمال» معاون پژوهش مدرسه  علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) داراب اظهار داشت: در مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران نرم افزار موبایل رهاورد پژوهش طراحی و تولید شده که آثار پژوهشی طلاب حوزه های علمیه خواهران که در جشنواره های پژوهشی (علامه حلی ، بانوی کرامت و رشد) شرکت داده شده اند و در ارزیابی از قابلیت نشر در فضای مجازی برخوردار هستند در این نرم افزار وجود دارد.

وی افزود این نرم افزار از امکانات متنوعی از جمله امکان مشاهده اطلاعات و چکیده آثار به صورت آفلاین، دسته بندی موضوعی مقالات، جستجوی پیشرفته در بین (عناوین ، موضوعات و…) ، علامت گذاری صفحات و… دارد که طلاب می توانند جهت دریافت و نصب این نرم افزار از طریق بازار آن را دانلود نمایند.

خانم کمال به صورت عملی قابلیت های نرم افزار را توضیح دادند و سپس به اشتراک گذاری این نرم افزار در بین طلاب اقدام نمودند.

وی ضمن تشکر از طلابی که در کارگاه وبلاگ نویسی شرکت داشتند وبلاگ طلاب را بررسی و نکات لازم جهت ایجاد یک وبلاگ پژوهشی با الگوگیری از پایگاه پویش مربوط به معاونت پژوهش مرکز مدیریت اشاره نمود. استفاده از اطلاع رسانی پژوهشی (مصاحبه، گزارش، خبر، معرفی آثارعلمی و…) آموزش پژوهش ، ایجاد بانک اطلاعات پژوهشی و… از اهم ویژگی های یک وبلاگ پژوهشی می باشد.

نشست

 

نشست

موضوعات: گزارشات پژوهشی
[سه شنبه 1396-02-12] [ 02:43:00 ب.ظ ]