معاون پژوهش مرکز مدیریت

طلاب باید پایه گذار یک کار با برکت در سطح جامعه باشند 

  معاون پژوهش مرکز  گفت: شرط توفیق در مسیر علم  اخلاص است و  طلاب باید پایه گذار یک کار بابرکت در سطح جامعه باشند.چرا که قیمت هر کس به اندازه همت اوست

  به گزارش خبر گزاری کوثر از استان فارس نشست اخلاقی با حضور  معاون پژوهش مر کز  در جمع طلاب ، استادان ،مسئولان و دانش آموختگان در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) داراب برگزار  شد.                                                                                                 

حجت الاسلام والمسلمین حصاری گفت:دنیا در تداول ایام می گذرد وهر کدام نوبتی داریم ودر نوبت خود مان مورد توجه و آزمایش قرار می گیریم ونقش تاریخی هر کدام از ما زمانی است که نوبت به ما می رسد.                                                      

 وی گفت:وقتی خداوند در قرآن از گذشتگان نام می بارد ،می فرماید آنها امتی بودند که در این دنیا چیزهایی کسب کردند و رفتند،اما نصیب شما از دنیا چیزی است که خودتان کسب کردید واز خودتان مورد سوال قرار می گیرید نه ان چیزی که افراد قبل انجام داده اند.                                                        

معاون پژوهش مرکز خاطر نشان کرد:چراغ برافروخته شده در جامعه باید به دست توانمند طلاب پرفروغ تر نگه داشته شود تا بتواند در کوران حوادث روزگار بهتر بدرخشد وپر ثمر جلوه کند.

وی با اشاره به وظیفه و رسالت مهم طلاب افزود:جامعه امروز ،جامعه شهر و روستا نیست،بلکه یک جامعه جهانی شده و در هم تنیدگی های جامعه بالاست ،حال باتوجه به انچه در دنیا اتفاق می افتد طلبه رسالت مهمتری دارد.

معاون پژوهش مرکز با بیان این که در گذشته دنیا به سمت شیطانی شدن محض سوق داده شده بود  و در سال 1960میلادی فاتحه دین خوانده شده بود ،گفت:در گذشته دنیا در اختیار دو ابر قدرت کفر بود وبا پیروزی انقلاب یک تغییر بسیار بزرگ صورت گرفت ویک پبچ تاریخی بسیار بسیار مهم توسط حضرت امام (ره) داده شد

وی با اشاره به اهمیت مسیر طلبگی گفت:دقائق وثانیه هایی که برای رضای خدا  در راه ترویج معارف الهی صرف می کنید نزد اهل بیت علیهم السلام محفوظ و ماجور است. وشکر گزاری از این نعمت بزرگ مراقبت از خود و پاسداری از این حریم است.

در پایان حجت الاسلام حصاری شرط توفیق را اخلاص دانست و از طلاب خواست پایه گذار یک کار بابرکت در سطح جامعه باشند.چرا که قیمت هر کس به اندازه همت اوست.

 نشست

 

 

نشست

موضوعات: نشست پژوهشی
[دوشنبه 1398-07-01] [ 08:36:00 ق.ظ ]