به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) داراب از کتابخانه عمومی شهرستان بازدید کردند

« خانم میان دهی» مسئول کتابخانه شهرستان ضمن خوش آمد گویی به طلاب و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب، هفته کتاب را فرصتی مغتنم برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه دانست چراکه کتاب بهترین وسیله انتقال میراث ادبی از نسلی به نسل دیگر است و به انسان ها کمک می کند تا میراث فرهنگی و ارزش های دینی وتاریخی خود را بشناسد و به آن ارج نهند.به ویژه یک طلبه و روحانی که خودش را در مسیر شناخت اسلام قرار داده و می‌خواهد طبق آموزه‌های دینی عمل کند نیاز است با مطالعه و تحقیق، اسلام را بشناسد و آن را به دیگران نشر بدهد.

کتابدار  کتابخانه عمومی  در ادامه از امکانات موجود در کتابخانه اعم از مخزن کتاب و تعداد منابع مطالعاتی و شیوه چیدمان کتابها در کتابخانه و نحوه استفاده از امکانات اینترنتی جهت مراجعه کنندگان و چگونگی سرچ کتاب در کتابخانه های عمومی سطح کشور و شرح بخش های مختلف کتابخانه برای رده های سنی مختلف و… پرداختند سپس به سوالات طلاب در زمینه چگونگی عضویت ، ساعات کاری کتابخانه پاسخ دادند.

گفتنی است طلاب پس از آشنایی و کسب اطلاعات از امکانات موجود و شرایط عضویت در کتابخانه جهت استفاده از منابع موجود به قفسه های کتابخانه مراجعه و منابع را مورد بررسی قرار دادند. ودر پایان به رسم یادبود و برای انجام کار تحقیقاتی از طرف کتابدار شهرستان کتابچه هایی به طلاب اهدا گردید.

موضوعات: برنامه های هفته کتاب 97
[سه شنبه 1397-09-20] [ 02:01:00 ب.ظ ]